reklama

Som šťastný človek

Vážne. Narodil som sa v dobrej rodine. Moji rodičia ma mali radi a stále majú. Moji starí rodičia ma milovali a ja som miloval ich. Mal som perfektného brata, žiaľ, už tu nie je. Ale ostali po ňom traja výborní chlapci a skvelá švagriná. Moje štúdium, spočiatku ľahké, sa postupne komplikovalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To ma naučilo nevzdávať sa a bojovať. A neverte tomu, že vzdelanie je nanič. Teda mne prospelo.

Oženil som sa s fajn kočkou. Dnes by som ju nevymenil ani za sto iných. Máme dve super deti, nevestu, zaťa a krásneho vnúčika.

Mám prácu, ktorú milujem. Mám výborných kolegov, milých zákazníkov, dobrých partnerov. Denne riešim veľa nových a zaujímavých projektov.

Mám priateľov, s ktorými trávim voľný čas, športujeme, ideme na pivo.

Idealistické? Nereálne? V dnešnej dobe?

Prečo to píšem. Verím, viem, že väčšina ľudí môže byť tiež takto šťastná. Stačí si všímať to dobré, čo od života dostávame. Stačí dávať iným aspoň štipku dobra - úsmev, slovo, povzbudenie, poďakovanie. Stačí nevzdychať nad dennými starosťami. Že je to málo, že to nepomôže? Skúste, čo dokáže jeden úsmev.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som naivný optimista. A viem, že je nás veľa.

Alexander Bača

Alexander Bača

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Rád pracujem. Rád sa učím. Riadim firmu. Rád jazdím na motorkách. Hrám squash, plávam, lyžujem. http://about.me/alexanderbaca Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu